středa 23. ledna 2013

Honí mě cestovatelská, aneb jak jsem se rozhodla letět do Londýna

Jak jsem psala už v minulém příspěvku, dlouho jsme se s Danielem nikam nevypravili. Příští týden sice na skok zajedeme do Slovinska, ale bude to ještě rychlejší rychlovýlet než byly Benátky...

Ačkoli jsem měla nabitý víkend, našla jsem si chvilku i na bezmyšlenkovité brouzdání po internetu. Čistě z nostalgie jsem zabrousila i na stránky dovolena.cz, kde jsem přesně před rokem vyhledávala dovolenou pro nás a Filosofa se Zuzankou, a kde jsem nakonec vybrala úžasné a nezapomenutelné Emiráty.

No a když jsem tak procházela dovolenkové destinace, osvítil mě duch svatý... Nebo spíš cestovatelský. Na týdenní dovolenou teď ani jeden nemáme čas, ale proč si nezaletět někam jen na pár dní? A nemusí to být ani k moři!

Už dlouho se chci podívat do Bruselu, a tak jsem začala vyhledávat levné letenky. Náhodou jsem ale objevila i docela dobré letenky do Londýna a Dublinu. Okamžitě jsem volala Danovi, že mám jako super nápad a že někam poletíme :-) Drahý rozhodl, že Brusel je lepší v létě, stejně tak Dublin. Ale že u Londýna je jedno, kdy se tam člověk podívá, stejně je tam pořád hnusně... No a tak jsme vymysleli, že poletíme do Londýna!

Zdroj: pelikan.sk

A pak stačilo už jen dát dohromady pořádně termín, zapsat do diáře a vymyslet, kde tam budeme spát... Termín máme, v diáři zapsáno taky. Kde budeme spát, netušíme, ale letenky jsem právě zaplatila a na konci února nás čekají čtyři dny v Londýně. No už se těším jak malá! :-)

Lucie

Žádné komentáře:

Okomentovat